phone +32 93771443

Veelgestelde vragen

IS MIJN MAAT NOG BESCHIKBAAR?

Wanneer je je maat selecteert en deze niet meer beschikbaar is, komt er een tekst te voorschijn dat deze niet meer in voorraad is. Zo kan je telkens controleren of deze beschikbaar is. Indien je deze alsnog in de toekomst wilt ontvangen, kan je je emailadres nalaten in het voorziene veld. Je zal dan een mail ontvangen als het product terug in stock is.

KOSTPRIJS VAN DE VERZENDING?

Gratis per post geleverd. Indien het bedrag onder 50 euro valt, bedraagt de portkost 5 euro.

(onder voorbehoud van wijzigingen)


WAT INDIEN IK NIET THUIS BEN OP MOMENT VAN LEVERING?

Postbode zal een brief nalaten waarmee u het aangekochte artikel kan afhalen in uw postkantoor.

 LEVERTERMIJN?

Uw bestelling wordt, de dag na bevestiging van betaling, verzonden via BPost. De normale verzendtijd is 2 tot 3 werkdagen. In uitzonderlijke gevallen kan dit langer zijn. (bv. door oa staking)

KAN IK MIJN BESTELLING TERUGZENDEN?

U hebt 14 dagen, na levering, de tijd om de bestelling terug te zenden. U bent verplicht eerst een mailtje te sturen naar info@bonneshoeonline.be om de omruiling aan te kondigen met vermelding van uw iban-bankrekeningnummer.

De goederen moeten teruggezonden worden, in originele, complete, onbeschadigde en ongebruikte staat en dit op kosten van de koper, naar volgend adres;

Bonne Shoe

Stationsstraat 24

9950 Waarschoot/Lievegem

De originele doos dient dus in een andere doos te worden verzonden of verpakt te worden in papier.

Indien de koper een ander artikel of maat wenst, zijn de verzendingskosten voor rekening van de klant.

Gesoldeerde bestellingen worden niet teruggenomen!

Het betaalde bedrag wordt binnen de 10 dagen na ontvangst van de goederen, teruggestort op het aangekondigde bankrekeningnummer.

Deze voorwaarden van terugzending gelden alleen voor bestellingen aangekocht via de webshop.


KAN EEN ONLINE BESTELLING GEWEIGERD WORDEN?

Indien het artikel voor de online betaling in de winkel verkocht werd, wordt de koper hiervan per mail op de hoogte gesteld. Uiteraard wordt het bedrag zo snel mogelijk teruggestort op de rekening van de koper.

 IS ER EEN PRIJSVERSCHIL TUSSEN WEBSHOP EN WINKEL?

De prijzen op de webshop en in de winkel zijn net hetzelfde. Tijdens de soldenperiode zijn er soms extra afprijzingen die door, organisatorische redenen, niet op de webshop worden getoond.

 KAN IK ONLINE BETALEN MET EEN WAARDEBON OF CADEAUBON?

We zijn volop bezig met de ontwikkeling van betalen met waardebon of cadeaubon. Van zodra dit mogelijk wordt zal dit duidelijk vermeld worden tijdens de betalingsprocedure.

Cadeaubonnen kunnen uiteraard wel online besteld worden.

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x